SÖNDAG

Söndag.. min seg/plugg/sov/mys-dag. Just nu ligger jag i sängen och har pluggat lite spanska, är jätte seg idag, som alltid på söndagar. Har precis målat naglarna, de fick bli en beigerosa färg, typ nude nyans. Förresten, visste ni att jag samlar på nagellack? Jag äger säkert hundra st. Kan ta bild någon dag och visa er..

Ikväll hoppas jag på att Merdin kommer hit och gör mig sällskap.. En söndag som denna är jag på myshumör!

Juste, såg en bra film förut, en riktigt rolig film som hette "I love you Philip Morris". Mamma hade hyrt den igår så jag såg den när jag vaknade. Jim Carrey har huvudrollen och den handlar om en man som plötsligt kommer på att han är bög, fast han är gift och har barn. Men livet som bög blir dyrt för honom pga alla kläder, smycken och sånt han vill ha och han gör massa småbrott så som försäkringsbedrägeri och sånt, så han hamnar i fängelse där han träffar Philip som han blir jättekär i. Dom är jättesöta tillsammans verkligen haha! Filmen är verkligen överraskande hela tiden och jag blev chockad lite då och då, det händer helt oväntade saker. Riktigt rolig, annorlunda och oväntad film faktiskt, så den rekommenderar jag :)



Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett, har som vanligt huvudvärk.. Usch det är jobbigt faktiskt. Menmen, vi hörs senare säkert! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0