SJUK

Jag är fortfarande sjuk. Igår var det som värst, höll på att ta självmord här hemma.. Har hög feber, hostar hela tiden, förkyld och har ont i hela kroppen, har ont i halsen, huvudet, magen och revbenen på samma gång pga att jag hostar så mycket, har även riktigt svårt att andas (!!?) hela tiden. Har ingen matlust heller för den delen, då är de ju verkligen något som är fel.. För ni som känner mig vet att jag är ett matvrak och kan äta hur mycket som helst när som helst, men nu kan jag knappt äta något alls.. Ae, riktigt dåligt mår jag. Men idag är de lite bättre..

Igår var Merdin en riktig ängel och kom hit och tog hand om mig lite, köpte med sig halstabletter gjorde han också ♥

HAHA men gud nu låter de som att jag tror att jag ska dö eller något, men när jag är sjuk tycker jag alltid så himla synd om mig själv och vill att alla andra ska göra det också.

Så ingen skola för mig idag alltså, antagligen inte imorgon heller.. Idag ska jag försöka plugga lite historia faktiskt, annars ska jag väl bara ruttna hemma och ligga och tycka synd om mig själv. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0