ONSDAG

Skulle publicerats typ kl halv 2:

Uppdaterade aldrig igår, hade fullt upp. Efter skolan drog jag och Zana till stan och mötte upp Sandra Nadja Elina Natha och en till tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter, vi tog en fika på Coffe, myspys. Försökte även plugga lite men de gick inte så bra. Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till ingelsta för lite shopping, för mig blev det ett par snygga boots från Skopunkten bara. Sen åkte vi och handlade thaimat, sen hem, kollade på Idol, och sen pluggade hela kvällen bara, sen sleeptime. Intressant va? :)

Nu sitter jag iallafall i skolan och väntar på att min lektion ska börja, har samhäll kl 2. Hade precis förhör i geografi, ett litet lätt förhör men jag fick 22/22 så de va ju bra, haha. Nu sitter jag och Zana och kollar runt på Nelly, finns massa snygga klänningar och skor. Måste ha en ny riktigt snygg partyklänning tills jag ska till Sthlm den 25 Septemeber på fest, konsert osv. Men de fixar sig :)

Jag slutar halv 4, då ska jag träffa Merdin. Blir väl en fika eller något, eller så tar vi det bara lugnt hemma. Nu ska jag gå, vi hörs senare. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0