NEMAM PALJAK

De här inlägget skulle ha publicerats för några timmar sen, typ kl 4.

Jag sitter och lyssnar på musik som påminner mig om Montenegro.. Fyfan jag vill tillbaks o FESTA! Jag vill dansa till dom här låtarna.. Blir fan deprimerad.. Fyfan vad jag dansat och haft kul till dom här låtarna:

Inna - 10 minutes (radio remix)
Spankers - Sex on the beach
Antonia feat Tom Boxer - Morena
Fly Project - Mandala
Swedish House Mafia feat Pharell - One
Seka Aleksic - Aspirin
Funky G - Kafana na balkanu

De är ju inte så kul här hemma i Sverige precis, finns ju typ inget o göra ens på helgerna. Inte för mig som är under 18 iallafall. Men de är "bara" fyra månader kvar, woho!

HAHA, förresten, lyssna på låten som heter "Mandala", när jag va i Montenegro trodde jag hela tiden att då dom sjunger "O male mandala" att dom sjöng "O pa nemam paljak", eller nåt sånt HAHA! Alltså typ "jag har ingen tändare" på bosniska. Så jag stod och skrek det hela tiden hahah, de va först när jag kom hem till Sverige som Nadja och Elina berättade för mig vad låten egentligen hette. Men lyssna själva, låter de inte typ som att dom sjunger det?!

Lite bilder jag inte visat från Montenegro..

















Orkar inte ladda upp mer, men de var bara en liten del av alla partybilder jag har haha.. Ni får se resten en annan gång!

Ikväll ska jag träffa tjejerna tror jag, får se vad vi hittar på. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0