LIFE IS NO NINTENDO GAME

Skön skoldag idag, gillar måndagar! Efter skolan blev det en sväng på stan med Merdin och även Hadis och Patrik på ett litet hörn haha. Sen blev det att ta en mysig fika på Fräcka. Nu ska jag plugga lite, har spanskaglosor tills imorgon och geografirprov på onsdag.

Okej, alla har väl säkert redan sett den här videon, men det är den finaste (och sorgligaste) videon jag sett på länge ärligt talat.. ÄLSKAR den! Och hur snygg är inte Megan Fox?! Ni som inte sett MÅSTE kolla, videon är underbar. Och på något sätt känner jag igen mig lite i texten och videon till den här låten.. Synd bara att man tröttnar så fort på vissa låtar eftersom dom blir uttjatade.. Men videon kan jag inte tröttna på..



Känner igen mig lite för mycket i texten här under ..

"Now I know we said things
Did things
That we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine
But your temper's just as bad
As mine is
You're the same as me
But when it comes to love
You're just as blinded

.. Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0