MAJESTIQ 12



Det ska anordnas, som ni kanske hört, en riktigt stor fest i Stadium Arena  den 6/11. Min pappa är en av dom som jobbar med detta och därför vill jag passa på att tipsa er som är över 18 (tyvärr så är det åldersgräns) att ni absolut inte får missa detta, jag tror att det kommer bli riktigt GRYMT, det är nog den största festen som någonsin anordnats i Norrköping. Det är ju ingen vanlig gymnasiefest vi pratar om utan mer liknande fester som hålls i tex Danmark och Holland, tex Sensation White. Dom DJ's som kommer vara på plats är kända DJ's från utlandet som är kända över hela världen, så det kommer komma folk från hela Sverige för att vara med om det här! Det kommer vara årets största händelse i Norrköping, tro mig.

Detta heter MAJESTIQ 12 och det är en stor hardstyle & hardcore fest i Stadium Arena den 6/11.

Dessa DJ's kommer vara på plats:

Fausto
Technoboy
The Beholder
Frontliner
The Prophet
Hardstyle Masterz - live
Neophyte
MC V


Stadium Arena - Norrköping

Tid: 18.00-03.00
Datum: Lördag 6/11 (halloween)
Kapacitet: 5000 personer
Ålder: 18 år
Entré: 380kr (ordinarie) - 480kr (vip 500st)
Förköp släpps 25/8 kl.00:00 på ticnet.se
Fullständiga rättigheter

Arrangörer Club Aqua - Stadium Arena - PADAB Ljud & Ljus

TITTA PÅ VIDEON HÄR UNDER:




http://www.facebook.com/majestiq12


Kommentarer
Postat av: Ines

Wierd question, men vad har du för font i dina inläggsrubriker? /Ines

2010-09-20 @ 19:48:28
URL: http://inesfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer bloppisen?:D

2010-09-20 @ 21:00:02
Postat av: Snel Hest

Det va Awsome där kan jag lova!

2010-11-07 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0