LÖRDAG, CROMWELL HOUSE

Hemma från en rolig kväll som tyvärr inte blev så lång för min del, men så går det när man bor där jag gör.. Merdin skjutsade precis hem mig iallafall, han mådde dåligt och ville hem så han kunde inte skjutsa hem mig senare, lite tråkigt för min del, menmen.. Iallafall, min kväll såg ut såhär: mötte upp Zana, Sandra, Elina och Armend vid Fräcka, sen kom även Merdin och Faris, och senare Nadja också. Vi gick och åt, sen gick vi till Hugo, skulle egentligen bowlat men så blev det inte. Vi gick istället till Cromwell, hade jättetrevligt och där var vi hela kvällen. Sen var jag tyvärr tvungen att åka hem men jag hade kul ändå! :) DE FINNS BARA EN SAK O SÄGA - IN I DIMMAN! HAHA.

.. Har bilder från kvällen också, men dom är på Zana kamera, kanske visar dom här på bloggen nån dag, om hon skickar dom till mig! Förresten, har ni märkt hur bra jag blivit med uppdateringen? :)

Nu ska jag snart sova, ska nog kolla på några The Hills avsnitt först :) Hörs imorgon, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0