LAST NIGHT

Hade jätteroligt igår! Åkte hem till Elina där Zana var, sen blev vi upphämtade av Armend och Angelo och åkte till Natha där det var lite fest, mycket härligt folk var där men jag och några till bestämde oss för att åka till Cromwell istället och festa där, de blev mycket dans och jag hade jättekul! Speciellt med Holmberg, "IN I DIMMAN"! Enda problemet var att jag inte mådde så bra, hade jätteont i halsen och hostade som en idiot så runt 2 fick jag skjuts hem. Nu ligger jag här och är jättesjuk. Är förkyld, har ont i halsen och hostar hela tiden. Fyfan, jag har inte tid att va sjuk! Känner på mig att jag kommer få feber så småningom också..

Idag vet jag inte vad som händer, ska bara ta de lugnt nu på dagen men ikväll kanske jag hittar på något. Måste ju passa på nu när det är kväll trots att jag är sjuk! Eller det kanske är bäst att jag stannar hemma och försöker bli frisk till skolan på måndag.. ? Ae jag vet inte!

Nu sitter jag och tittar på The City och jag HATAR Olivia Palermo. Bara så ni vet. Men snygg är hon!



Riktig bitch haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den andra är ju 100 gånger värre än henne hon blonda bläääääääääääääääääää

2010-09-12 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0