FREDAG

Hello, idag är jag lite gladare än igår för idag är det fredag och imorgon drar jag till Sthlm!

 Idag slutade jag kl 12, jätteskönt. Jag Zana och Felicia drog till stan, mötte upp Zanas mamma sen gick vi runt och shoppade lite. Jag köpte bara en klänning från H&M jag ska ha nästa helg då vi eventuellt ska till Helsingborg och festa! Riktigt snygg var den. Sen mötte vi upp Elina också och gick till Fräcka för att fika, senare kom även Sandra också. Mysigt!

Nu är jag hemma och fick nyss en bra nyhet, min trasiga kamera ni vet som var på lagning kunde inte lagas så nu ska jag få en helt ny, får faktiskt välja vilken som helst, fick ett presentkort på Media Markt på 2500 kr. Behöver egentligen inte ens köpa en kamera för dom pengarna men det ska jag nog, behöver ju en så aa.. :) Kanske åker dit redan imorgon, innan jag åker till Sthlm och köper en men de hinner jag nog inte, så det får nog bli på söndag. Men nu behöver jag tips på riktigt bra digitalkameror som max får kosta 2500 då. GE MIG TIPS! Jag lovar att när jag köpt en ny kamera nu kommer ni få massa snygga bilder.

Ikväll ska jag in till stan och hitta på något, vet inte riktigt vad än men det är sånt som märks :) Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0