FINALLY FRIDAY

Kom hem från skolan för ca en timme sen, gick på don't drink&drive grejen i olai parken och de va kul faktiskt, speciellt o ta sig ut ur en bil som va upp & nervänd, för mig och zana gick de sämst av alla, jag satte mig på hennes huvud HAHA och rullade typ runt där inne, visste inte alls vad som var upp och ner hahaha. Så va där hela dagen och gjorde olika saker, sen hade jag global profil sista lektionen, alltid intressant faktiskt!

Snart ska jag börja fixa mig för ikväll blir de party hos natha, men först ska jag äta en god middag med bakad potatis och currykyckling-röra. MUMS! Hoppas bara maten är klar snart, är jättehungrig haha.. Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0