1 SEPTEMBER

Hello, ännu en skoldag avklarad.. Riktigt trött är jag, som vanligt. Tog en runda på stan efter skolan, fick lite panik för jag hittade så mycket fint, tyvärr har jag inte så mycket pengar just nu efter all shopping i Barcelona..

På tal om brist på pengar, jag har städat och rensat mina garderober och kommit fram till att jag har en hel del plagg jag skulle kunna sälja. Den här gången ska jag isåfall sälja för riktigt billiga priser, typ MAX 50 kr för ett plagg. Och jag orkar bara sälja till folk som bor i Norrköping. Så, är någon av er intresserad? Om ingen kommenterar skiter jag i det, orkar inte fota och så i onödan. Men så ni vet har jag en hel del fina och fräscha plagg som jag tyvärr inte använder som jag vill sälja!

Förresten, min kamera är på lagning igen och därför har jag inga nya bilder o visa er. Har massa shopping från Barcelona som ni ska få se sen så fort jag fått tillbaks min kamera, hann inte fota det.

Nu är det mysväder, regnar massor ute, synd att jag inte har min baby här som kan mysa med mig, han har fotbollsmatch i Linköping. Jag som är jättesugen på o tända massa ljus, titta på en bra film o bara mysa.. Menmen.

Vi hörs senare, eller imorgon. Puss!
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gillar dina kläder masser, så kör bara! :)

2010-09-02 @ 18:51:29
Postat av: Anonym

ja gör deeee

2010-09-02 @ 23:42:33
Postat av: Anonym

jag med (Y) <33

2010-09-03 @ 15:40:49
Postat av: Anonym

är också intresserad, så tycker du ska försöka :)

2010-09-03 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0