YESTERDAY

Hello, har varit för seg idag för att orka uppdatera. Tänkte berätta lite om igår först, det hände en hel del på en och samma dag :)

Vaknade runt 11 av att Merdin sa att vi skulle ta en liten roadtrip till Jönköping, han jag Emil och Ermina. Skulle hälsa på Merdins syster Medina! :) Så jag fick fixa mig lite snabbt sen kom dom och hämtade mig. Stannade några gånger på vägen dit, bla i Gränna och köpte polkagrisar! När vi kom dit åkte vi till först till deras sjukt snygga lägenhet, sen gick vi runt lite på stan, jag köpte jeans, åt god mat, promenerade runt osv. De va trevligt, inte så ofta man träffar Medina och Sead med tanke på att dom bor där borta!

Kom hem runt 7, fick stressa som fan, bara att hoppa in i duschen och fixa mig snabbt för sen skulle jag på fest hos Natha. Åkte in till stan, mötte upp killarna på Kungsgatan sen drog vi vidare till Natha där tjejerna var. Senare kom massa annat roligt folk och de blev mycket dans osv. Kvällen blev riktigt lyckad, jag hade jättekul! Så tack Natha och alla andra för det :)

Idag har jag bara sovit, pluggat och tagit de lugnt. Merdin var här en stund förut också, vi såg på några Desperate Housewifes avsnitt och bara myste. Tänkte visa er lite bilder från igår nu.

Först från dagen:















Och från kvällen:









Orkar inte lägga upp mer bilder faktiskt. Ni får nöja er med det här! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0