MIN HELG

Hejhej, nu ska ni får er update och era bilder som ni tjatat om hela helgen haha! Har haft en riktigt bra helg, fredagskvällen spenderade jag hos Cissi & Felicia (fast Felicia var tyvärr inte där). Först lagade vi alla tjejer mat, gjorde en jättegod pastasallad, sen började vi fixa oss och förfesta lite. Sen lite senare kom lite trevligt folk dit sen blev de party hela natten. Som vanligt fick min kväll ett dåligt slut, börjar vänja mig vid det nu! Sov inte mycket den natten iallafall, fick sova sen när jag kom hem på dagen på lördagen istället. Tack alla för den kvällen iaf, världens bästa tjejer! ♥

Igår kväll hade jag lovat o va hemma med min lillasyster eftersom mina föräldrar var i Sthlm lördag-söndag. Eller dom är fortfarande där haha. Så igår åkte vi och köpte massa godis, chips, pizza, kladdkaka och hyrde film. Merdin joinade oss också, annars hade de varit lite svårt o kunna ta oss någonstans med tanke på vart vi bor haha.. Vi hyrde filmen "The bounty hunter" som var ganska bra. Såg även "Just my luck" och "Drag me to hell". Den sista var riktigt läskig men samtidigt lite rolig haha, sjuk film! Spelade även massa PS3. Det blev en riktigt myskväll, det var jätteskönt, behövde det efter fredagskvällen kan jag lova!

Idag har jag bara städat här hemma, tittat på DHW och tagit de lugnt. Ska plugga lite snart sen blir de o titta på massa bra serier ikväll, finns sjukt bra på tv på söndagar! Men först ska ni få se lite bilder från i fredags:








 
Tog inte så mycket bilder alls, men dom ovan kan jag iaf bjuda på! Vi hörs puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dina byxor ifrån? :)

2010-10-24 @ 16:39:12
Postat av: Caroline

Sv: Från Bikbok! :)

2010-10-24 @ 17:30:59
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0