TORSDAG

Är hemma nu och tar det lugnt bara, har varit i skolan, ätit med merdin och esat i Max, gjort spanskaprov osv. Nu sitter jag och lyssnar på massa skön musik! Jag är helt kär i Rihannas "Only girl", blev helt överlycklig när den spelades på Cromwell i lördags haha. Ska bara ta det lugnt och plugga lite, sen kl 7 ska jag dra och träna med Sandra, blir muskelstep igen, som jag hade träningsvärk i en vecka av sist.. Men jag ger inte upp även om ja får stå ut med världens smärta, att inte kunna böja sig och gå normalt osv haha! Dom som såg hur jag gick efter det passet i några dagar förstår vad jag menar..

Imorgon ska jag färga håret på morgonen hos en tjej som går frisörlinjen i tvåan på Kungsgård, det kostar bara 100 kr och dom är jätteduktiga, iallafall hon som ska göra på mig! Tänker inte säga hur jag ska färga, det får bli en överraskning, men jag kan ju säga att de inte kommer bli en så jättestor förändring!

Bjuder på en skön låt! Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0