ONSDAG

Hello. Har inte gjort något speciellt typ sen jag skrev sist.. Igår blev det en fika med tjejerna efter skolan och sen gick jag sandra cissi och felicia och tränade zumba! Skönt :) Idag har jag gått i skolan, varit på stan och sen umgåtts med merdin. Snart ska jag plugga!

Jag är SÅ arg haha. Ni som läst min blogg länge och känner mig vet att jag är ett stort fan av Kenza. Det var typ hon och hennes blogg som inspirerade mig att börja blogga. Idag var hon och Tyra här i Norrköping och spelade in till sin show. Kan ni fatta?! KENZA gick runt på stan här i Norrköping typ hela dagen idag. Och min mamma såg henne, Tyra och lilla Armani sitta på Coffehouse och fika imorse. Sen såg även en kompis till mig henne på stan flera timmar senare. När jag slutat skolan en halvtimme senare går jag till stan och hoppas på att få se henne, men då läser jag på Tyras blogg att dom åkt vidare till en annan stad. Sån OTUR. Jag ville verkligen se Kenza! Jag hade gått fram och snackat med henne, kanske tagit en bild osv.. Menmen. För mig är hon faktiskt värsta kändisen HAHA!

Men ska snart sätta igång och plugga lite, så vi hörs! Puss

En bild från i lördags hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0