NEVER DENIM

Godmorgon :) Så skönt o få sova ut! Idag ska jag plugga och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra mer. Merdin kommer hit snart tror jag, sen får vi se vad som händer. Nu när jag är ledig i 4 dagar ägnar jag nog lite extra tid åt bloggen, tar lite kort på saker ni ville se osv.

Hade fått en fråga angående mina jeans som jag hade på inlägget som heter "yesterday" och förstod inte riktigt om du menade dom blåa slitna eller dom svarta, men båda är iallafall från bikbok från märket "Never Denim" och kostar 500 kr st. Jag älskar Bikbok's jeans! Här är två stycken jeans som är ganska nya som jag har därifrån:



Sen har jag även ett par svarta som är nya som jag inte hittade på hemsidan, dom är lite speciella för dom är gjorda i typ två olika material, svårt o förklara men får visa sen, jag hade dom på inlägget "yesterday" när jag var på fest hos natha, men man ser inte så bra där!

Nu ska jag börja plugga lite smått, uppdaterar senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0