LAST NIGHT

Fyfan vad seg jag är! Kom hem runt 4 igår och sov till 3 idag så det är nog därför. Hade kul igår iallafall, var först på födelsedags fest, en kille som heter Larry fyllde år, grattis till honom! Sen när alla andra skulle ut drog vi till Cromwell och festade vidare där. Dansade med mina tjejer + Holmberg HAHA tills stängning, riktigt kul hade jag!

Alltså jag har massa bilder från igår men jag ser hemsk ut på alla, min hårfärg har börjat fått en riktigt grön nyans och jag har blonda slingor lite här och där och på vissa ställen är det svart. Usch, ångrar att jag ens färgade. Men ska färga om snart så..











Idag blir de plugg och ta de lugnt bara, jag är DÖD som sagt. Vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0