FULLT UPP

Hann inte uppdatera något alls igår ju, förutom på morgonen då. Men de va för att direkt efter skolan drog jag till stan och mötte upp tjejerna och fikade med dom, sen gick vi och tränade. Efter det fick jag skjuts till Kungsgatan av Elina och Armend, där mötte jag upp Merdin och va med han ett tag sen åkte jag hem. Kom hem någonstans mellan 9-10, då såg jag DHW och sen åt jag, pluggade och sen sov. Så hade inte riktigt tid att uppdatera igår..

Igår förresten fick jag även en jättebra nyhet, kan inte säga vad det är än men kan säga att det handlar om jobb! Ni får veta så fort det är säkert :)

Nu sitter jag i skolan, på min sista lektion. Slutar nu halv 4. Ska träffa Merdin när jag slutat, sen ikväll blir det nog att träffa tjejerna, om jag hinner.. Känns som att jag måste plugga hela dagen tyvär.. Jag är jättetrött också, den här dagen har känts jättelång verkligen. Behöver MAT! Haha. Ska sluta klaga nu.. Men vi hörs väl senare, pusspuss!

(Förresten, behöver inte nämna någon vid namn men DU som använder mina bilder på facebook och låtsas att det är du, tro mig jag vet exakt vem du är och jag vet att du läser min blogg, ta bort innan du blir anmäld! Riktigt pinsam är du jävla PSYK!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha pinsamt. de inte första gången hon gör så. vet vem hon är. alma sinanoBITCH :)

2010-10-20 @ 16:07:42
Postat av: Anonym

omg, är det någon som låtsas vara du?! SNÄLLA, säg namn!!! :o

2010-10-20 @ 19:07:26
Postat av: Caroline

hahaha, anonym har rätt !

2010-10-20 @ 20:45:18
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

de inte första gången, hon brukar ta bilder från kenza också

2010-10-20 @ 21:28:31
Postat av: Anonym

hittar ingen alma sinano på fb?!

2010-10-20 @ 21:49:00
Postat av: Caroline

Ni kan ändå inte se bilderna, hon har gjort så ingen kan som inte är vän med henne! Jag kan inte heller för hon har blockat typ mig och alla mina vänner, hörde från andra att dom sett henne ha bilder på mig. Men ska fixa en bild så ni får se haha!

2010-10-20 @ 22:34:48
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg design hon har på sin blogg, det är visst inte bara bilderna hon tagit; http://almaah.blogg.se/

2010-10-23 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0