FREDAG

Igår blev de ett sent träningspass med sandra, vi drog på muskelstep och fyfan vad det känns idag! Riktigt jobbigt var det, har världens träningsvärk idag, kan knappt gå alltså. Sen efter det gick vi och träffade nadja selma och matilda, yrade runt lite här och där, gjorde inget speciellt direkt sen kom merdin och hämtade mig och körde hem mig. Idag har jag bara tagit de lugnt med honom och snart ska jag börja fixa mig för ska på Dolphins matchen ikväll, de är premiär så de kommer bli sjukt mycket folk. Ska ta med mig zana och nadja också tänkte jag, sen kommer väl merdin och hans kompisar också.

Någon som vill köpa biljetter till Dolphings matchen ikväll förresten? Det är som sagt premiär, dom spelar mot Borås och det kommer bli sjukt mycket folk! Jag har en hel del, ni kan få köpa för 50 kr och priset för de platserna jag har är 130 kr egentligen. Matchen börjar kl 19. Så hör av er om ni har lust att gå - 0762311245!

Efter matchen får vi se vad vi gör, kanske hittar på något kul, de är ju fredag! Men imorgon blir de fest hos en tjejkompis iallafall, ska bli riktigt kul! :) Men nu måste jag gå och börja fixa mig pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon vill jag se en outfit från skoldagen! ;)(A)

2010-10-10 @ 23:20:23
Postat av: Med´s

Tjooo :D det gick ej att kommentera på de bilder där uppe så jag skrever här ;) JÄkligt snygg outfit du hadde :*

2010-10-11 @ 16:53:26
Postat av: Carro

Svar: Men tack snygging! :D

2010-10-11 @ 21:12:02
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0