DJOGANI IKVÄLL

Idag har jag så himla mycket o göra! Ska snart duscha, raka benen osv, fixa naglarna, fixa håret och allt sånt, sen vid 4  ska jag in till stan o möta upp tjejerna och fixa lite grejer på stan. Sen ska vi till Sandra och fixa oss. Sen ikväll ska vi först till Selma på förfest, middag och så, sen blir det PARTY i Borgen, WOHO! Det är konsert där för er som inte visste, bästa Djogani och sen någon Serif Konjevic som jag inte vet vem det är. Det kommer bli så jävla kul iallafall! Ni kommer säkert få massa bilder imorgon :) Kommer nog inte uppdatera mer idag eftersom jag kommer ha fullt upp! PUSS






Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateraaa!!!

2010-11-01 @ 10:56:36
Postat av: Anonym

U P P D A T E R A ! ; D

2010-11-01 @ 12:13:57
Postat av: Anonym

kom igen nu rå, uppdatera!

2010-11-01 @ 16:45:08
Postat av: Eminas.se

är du bosnier? :P :) tänkte på efternamnet och sen att du gick på bosnisk koncert.. :P

2011-10-19 @ 03:18:12
URL: http://eminas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0