1 OKTOBER

Tänkte skriva hej men kom på nyss hur fult jag tycker att det ordet är. Hej. Fan va fult HAHA! Men tja, tjena, tjabba och allt liknande är fan ännu fulare. Det finns inget fint hälsningsord på svenska har jag kommit på, jobbigt. Iallafall, nu har jag äntligen köpt en ny digitalkamera så nu blir de lite mer bilder här i bloggen! Igår var jag ledig och hade en liten shoppingdag med mamma. Kom hem med ett par jeans från Bikbok, en mascara, en tröja från Gina sen åkte vi till media markt och där fick det bli en ny kamera som sagt och desperate housewifes box säsong 1 haha :) Förresten, vill ni se bilder på det jag shoppar? Har en hel del jag inte visat er, har shoppat mycket dom senaste månaderna.. Speciellt i Barcelona. Vill ni se det? Kommentera isåfall.

Denna kamera fick det bli:

 

En helt okej kamera med 12 megapixel. Nikon S3000 heter den. Ville inte köpa något som var för dyrt med tanke på att jag alltid tar sönder kamerorna efter max ett halvår typ. Den kostade 1300 kr och fanns i massa olika färger, men det fick bli en svart för mig, love black! Valde mellan silver och svart men min förra va silver så aa.. Den tar iallafall fina bilder och jag tycker mer om den här än min förra, och min förra var betydligt dyrare.

Idag har jag varit i skolan, efter skolan tog jag en snabb sväng på stan, hämtade upp ett par jeans som jag lämnat in på lagning hos en skräddare, mina favoritjeans som hade gått sönder. Men nu kan jag använda dom igen! :) Sen mötte jag upp mamma och martina, gick runt lite med dom sen åkte jag hem.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det är sånt som märks! Vi hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0