YESTERDAY/TODAY

Skrev ju igår att jag inte hade några planer för kvällen men fick ett samtal av Zana lite senare, hon frågade om jag ville med på fest och självklart bangade jag inte! Så packade en väska med massa saker och åkte hem till Felicia och Cissi där alla tjejerna var, vi fixade oss och sen skulle vi hem till Zanas killkompis. 11 tjejer var vi, så de blev lite problem med tanke på att vi var så många så vi gjorde lite allt möjligt igår hahah men till slut hamnade vi iaf där vi skulle från början. Men var inte där länge alls, det blev inte så lyckat igår faktiskt men kanske bättre än o bara sitta hemma :)

Idag är jag jätteseg, ska nog inte göra något alls. Ikväll är det ju MAJESTIQ 12 förresten, ni som är över 18 och inte drar dit kommer missa något, tro mig! Det är Sveriges största dansevent någonsin, fan vad jag vill gå.. Men jag kan inte. Till och med mina föräldrar ska dit hahah, fast dom ska nog mer hjälpa till där borta än o dansa o festa. Menmen.. de kommer nog bli grymt iallafall. Men för mig blir det myskväll med massa gott istället, det gillas också! :)

Men jag hade inte haft något emot att gå på de här under istället ...




Majestiq 12 will be the largest upcoming Hardstyle event ever seen in Scandinavia. With the capacity of 5 000 visitors, mind-blowing lasershows, 7 superstar DJs, intense sound and visuals; this will truly be an event to remember.

- Do you have the courage to believe?

LINE UP:

- Fausto (NL)
- Technoboy (IT)
- The Beholder (NL)
- Frontliner (NL)
- The Prophet (NL)
- Hardstyle Masterz - live (IT)
- Neophyte (NL)

Stadium Arena - Norrköping

Date: Saturday the 6:th of november (Halloween), 17.00-03.00
Capacity: 5 000 guests
Age limit: 18 years
Price: 380 SEK (regular) - 480 SEK (vip; only 500 available)

Tickets will be released 25/8 kl.00:00 at http://www.ticnet.se/

Lasershow by Laserimage
http://www.laserimage.se/

Partners: Club Aqua - Stadium Arena - PADAB Ljud & Ljus

http://www.youtube.com/watch?v=ckY-IguglJQ

JAG VILL OCKSÅ ! :( Menmen, pusshej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0