I DID EVERYTHING I COULD

Igår var iallafall en rätt konstig kväll, alla vi tjejer skulle festa men så blev de inte, till slut va de bara jag och Zana kvar som ville hitta på något. Så vi mötte upp Merdin och Esat, åkte och fixade lite grejer och gick hem till deras killkompis, drack lite, spelade lite spel o hade de trevligt. Vid 1 skulle dom ut så vi begav oss till Zanas killkompis, sen drog vi till Cromwell en stund men hann inte va där länge alls. Kom hem vid halv 4 HELT DÖD, somnade direkt.

När jag vaknade imorse hade jag 14 missade samtal och 5 sms. Och jag hade inte vaknat, helt sjukt! Hade inte ens ljudlös heller. Så "Like a G6" (min ringsignal) har spelats 14 gånger inatt utan att jag ens vaknat till. Det konstiga är att mobilen låg precis brevid mitt huvud hahaha.. Jag måste varit helt jävla borta!

Jag behöver en semester. Jag vill åka utomlands till ett varmt ställe. Eller ha lov. Eller fylla 18 år. Eller typ flytta härifrån. Haha som ni märker har jag tröttnat lite på livet just nu..

Idag ska jag plugga och ta de lugnt. Är ledig imorgon, tackar gud för det, det behövs!

Nu ska jag börja plugga. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0