..

Skrev ju sist igår när jag kommit hem från Linköping, efter det åkte jag och träffade Zana, Elina och Natha i stan. Vi gick runt lite tills de stängde, sen mötte vi upp Sandra och drog hem till Felicia där hon, Cissi och Selma var. Där snackade vi lite skit och umgicks bara. Sen kom Merdin och hämtade mig och vi åkte hem till mig och var här hela kvällen.

Idag vaknade jag rätt så sent, sen så kom Merdin hit och vi var här en stund. Sen vid 5 tog jag bussen in till stan och mötte upp Sandra och Cissi och sen blev de Zumba! Kul som vanligt :) Efter det mötte vi upp Nadja och Natha och va med dom lite, åt på stan och så. Sen kom Merdin och hämtade mig så åkte vi hem till mig! Intressant o veta vad jag gjort exakt i detalj va? :) Haha..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på tv och så. Skönt! Imorgon blir det troligtvis att dra till badet och bio, men får se om jag fortfarande har lust till det imorgon.. Men ja har inte så mycket mer o säga så hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är en ny läsare :D , såg dina bilder där du va "blond" , passade skitbra på dig!

måste bara få säga att du är bland dom sötaste jag sett! ta verkligen åt dig! din kille ska vara glad att han har dig ! :)

2010-11-03 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0