I GUESS NOW I GOT MY PAYBACK

Trött är jag .. Jag slutade 12 idag, åkte hem med Merdin och såg på Paradise hotel & Vampire Diaries som jag missade igår pga att jag va och tränade med tjejerna. Igår hade jag fullt upp så de va därför ja inte skrev, va i skolan, fikade och gick på stan med tjejerna, sen hem och laga mat och byta om, sen direkt till träningen. Kom hem runt 9, åt igen, duschade sen däckade i sängen.

Jag och Merdin har bara tagit de lugnt och vilat, jag är så trött och seg så de är sjukt.. Vet inte vad som händer ikväll heller, det är ju fredag men på något sätt ändå inte eftersom jag måste till skolan på öppet hus imorgon kl 10.. Jättekul. Men jag är iaf ledig på måndag istället..

Ikväll blir det antingen myskväll hemma eller ut o hitta på något, har inte bestämt mig än! Men jag får se.. Måste ju orka gå upp tidigt imorgon också.

Menmen, vi hörs sen. Puss!



Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skoja bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte" och lite smärta bakom "det är lugnt" ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0