U TOOK THE TIME TO FIGURE ME OUT

Ska börja med o be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men ibland har man annat o tänka på än bloggen vet ni!

Jag minns inte när jag skrev sist, men jag har iallafall haft en riktigt bra helg. Eller i lördags iallafall. Det blev först att gå och kolla på bajram turneringen med tjejerna i Stadium arena hela dagen, Merdin spelade och massa andra man kände så det var kul. Sen efter det fick vi fixa oss lite snabbt och byta om till partyoutfits haha, sen gick vi till bosniska klubben där det var fest. Riktigt mycket folk och jag hade kul! Tyvärr hann vi inte va där så länge, kom dit vid 11 och festen var slut 1 så vi drog till Cromwell och fortsatte festandet där och sen sov jag hos Zana. Tog tyvärr inga bilder ALLS under kvällen, så kan inte lägga upp några som jag brukar göra. Men jag brukar tänka att om man glömt att ta några bilder har man nog haft en ganska lyckad kväll ;)

Igår var det en bakis/gå och hälsa på mormor som fyllde år/fira pappa på fars dag/plugg-dag. Haha. Och idag har jag varit i skolan, hade bara två lektioner så det va skönt. Nu ska jag sätta igång och plugga lite, kanske hörs senare! Puss

Bjuder på en skön låt med Rihanna och Drake som ni säkert hört, men jag såg nyss videon för första gången så tänkte dela med mig av den. Fan vad snygg Rihanna är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0