Tisdag/Dag 4 - Det här åt jag idag

Kom hem för ett tag sen, har varit i skolan. Fyfan vad kallt det är ute förresten, det är ju en plåga o ens vistas ute i typ 5 min, jag hatar det! Sen börjar jag bli sjuk också pga den här jävla kylan, har jätte ont i halsen, hostar och börjar bli förkyld. Inte bra, hatar o va sjuk! Funderar på om jag ska gå och träna idag eller inte, jag vill verkligen men frågan är om de är så bra när jag är typ sjuk..

Idag ska jag bara plugga lite och sen kanske träna då, annars bara vila o ta de lugnt hemma, vill verkligen inte gå utanför dörren om ja inte måste! Ska även hjälpa Merdin med en skoluppgift ikväll hehe..

Min nya dagliga rutin måste ju göras idag också, tycker ni det är kul förresten? Eller borde jag skita i det haha? Säg vad ni tycker om den här "utmaningen", listan eller vad man nu ska kalla det.. :)

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Mitt största intresse.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mitt utseende.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina tankar.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mitt beroende.

Dag 4 - Det här åt jag idag:

Det enda jag hunnit äta hittills idag är en god lunch i skolan, två jättestora portioner med spagetti och köttfärssås! Jag gillar inte alltid skolmaten men det var riktigt gott faktiskt. Äter nästan aldrig frukost på morgonen när jag börjar kl 8, sover hellre lite extra, så därför har jag bara hunnit äta lunch men ska snart ta något litet o äta innan träningen o sen efter blir de ju middag/kvällsmat ikväll! Kanske svårt o tro men jag äter riktigt mycket, mer än de flesta skulle jag tro faktiskt, till och med mer än vissa killar! Jag är ett riktigt matvrak och älskar mat, äter nästan allt! :)



Men vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja listan är rolig:Dfortsätt!

2010-12-01 @ 00:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0