Söndag/Dag 2 - Min första kärlek

Har haft en rätt så tråkig men skön helg. I fredags hade jag och Merdin lite myskväll här hos mig och igår träffade jag tjejerna, vi skulle festa men så blev det inte. Så tillbringade kvällen hemma hos Natha med henne, Nadja, Sandra och Zana. Avslutade kvällen med MC mat haha, sen var jag hemma runt halv 1 tror jag. Ganska misslyckad kväll, alla våra planer blev de inget av haha.. Men så går det när man är dålig på o planera tyvärr.

Idag har jag sovit, pluggat och tagit de lugnt. Ska plugga lite till sen ikväll kanske jag ska gå ut och äta med Merdin, om inte snöstormen fortsätter.. Fyfan vad det snöar, DET RÄCKER NU! Kan ju knappt gå utanför dörren. Hatar snö..

Forsätter med den här listan nu då..

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Mitt största intresse.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mitt utseende.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina tankar.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mitt beroende.

Dag 2 – Min första kärlek:

Min första kärlek är min nuvarande pojkvän Merdin. Jag har bara haft ett riktigt förhållande och det är med honom. Merdin och jag har varit tillsammans i mer än 4 år och han är mitt allt, min andra halva. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både bra och dåliga saker. På 4 år hinner man verkligen gå igenom mycket tillsammans och komma varandra riktigt nära. Merdin är den enda personen som vet ALLT om mig och han känner mig bättre än vad någon annan gör. Även om vi inte alltid kommer överrens, ofta tjafsar och har ganska mycket problem i förhållandet så älskar jag honom mest av allt. Han har blivit som en bästa vän för mig och det finns ingen som står mig så nära som Merdin. Vad som än händer i framtiden kommer Merdin alltid att vara en del av mig och jag kommer nog alltid att älska honom på något sätt, han är ju verkligen min första kärlek! Love you ♥


          


Kommentarer
Postat av: Merdin.

Älskling!! :) så glad man blir när man läser detta!! Jag älskar dig mest av allt! <3

2010-11-28 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0