MUSKELSTEP SNART

Dålig uppdatering som vanligt, men ibland har man ingen blogglust alls o de får ni faktiskt acceptera, så sluta bomba kommentarer om att jag ska uppdatera, jag uppdaterar när jag har tid och lust :)

Dom senaste dagarna har jag varit i skolan, träffat tjejerna, träffat Merdin, pluggat osv. Inget speciellt alls.

Idag efter skolan tog jag en sväng på stan och shoppade massa nytt smink, de behövdes verkligen! Köpte en ny foundation, puder, rouge, eyeliner och en foundationsvamp. Skönt, gillar egentligen inte o köpa smink men ibland måste man!

Har pluggat i någon timme och kl 7 ska jag åka in till stan, ska träna med tjejerna, de blir muskelstep! Vi hörs, PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

bomba kommentarer? det va tre st! hahah

2010-11-26 @ 16:51:51
Postat av: Caroline

Sv: Ja men det är alltid en och samma person som kommenterar att jag ska uppdatera, i ett annat inlägg skrev den personen 8 kommentarer om att jag skulle uppdatera och jag syftade på den personen när jag skrev det.

2010-11-26 @ 17:05:15
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0