MIN HELG

Riktigt kul var de i lördags, både på Selmas förfest, konserten och efterfesten på Cromwell. Så vid 4 tog min roliga lördagskväll/natt slut!

Igår var ju "dagen efter" så jag mådde inte så bra, gick inte ut på hela dagen haha. Låg hemma med huvudvärk jätteseg.. Menmen, det var värt det ändå haha!

Kom precis hem från Linköping faktiskt, va meningen att jag skulle shoppa lite med mamma & syrran, men de blev bara ett par skor för mig, ett par kängor från Scorett :) Men de räckte för mig den här gången!

Ikväll ska jag träffa tjejerna, får se vad vi hittar på! Men ska visa er lite bilder från i lördags nu, tog inte så många men ändå..










Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är hon längst åt höger på andra bilden? :O några tjejer ser ju ganska långa ut men hon är en bra bit längre än de.

2010-11-01 @ 21:55:26
Postat av: Caroline

Haha jag har ingen aning, känner inte henne så bra! Hon är jääävligt mycket längre än mig iallafall och jag är 1.60 ..

2010-11-02 @ 13:02:40
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad plutig din mage ser ut? blivit lite rund?

2010-11-02 @ 18:15:55
Postat av: Caroline

HAHA ja det har jag faktiskt.. Har gått upp typ 7 kilo på ett halvår, men jag gillar det, har fått mer former och kurvor! Men magen är kanske lite väl rund just nu haha..

2010-11-02 @ 22:40:44
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, naw. menade inte att vara dum! skit gullig är du! :)

2010-11-03 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0