LÖRDAGKVÄLLEN/SÖNDAG

Igår blev det ju som sagt en hemmakväll för mig, jag Merdin och Martina tittade på två filmer, Killers och I hennes skor och åt chips och dipp. Myspys! Sen sov Merdin här också. Kan iaf rekommendera båda filmerna till er alla, dom va bra!





Vaknade förresten för ca en timme sen, sov jättelänge idag.. Kommer få svårt o somna ikväll bara för det. Imorgon är det ju skola, så idag ska jag bara ta det lugnt hemma som vanligt på söndagar. Plugga lite, städa, duscha osv. Ikväll är det även massa bra serier på tv som alltid på söndagar, bla Gossip Girl! Sen är det även MTV EMA i Madrid ikväll, det är alltid kul! Bla Shakira och Rihanna kommer uppträda så de måste jag se :) Röda mattan börjar 20.00 och 21.00 börjar själva galan!



Men jag uppdaterar lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0