Dag 1 - Presentera mig själv

Det är någon blogg grej som alla verkar köra på nu, en lista där man varje dag ska beskriva någonting speciellt. Det låter kul så ska också testa det nu! :)

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Mitt största intresse.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mitt utseende.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina tankar.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mitt beroende.

Dag 1 - Presentera mig själv:

Dom flesta som läser min blogg vet nog ganska mycket om mig men eftersom detta är en slags utmaning får jag väl göra så gott jag kan, vem vet kanske har någon ny läsare som inte vet något alls om mig!

En bild på mig från i somras då jag va i Montenegro, brun o fin med solblekt hår, saknar!



Iallafall, jag heter Caroline Ståhl och är 17 år. Jag bor i Norrköping och går andra året på Kungsgårdsgymnasiet, jag går samhällsprogrammet. Jag bor utanför stan, på ett ganska speciellt ställe, nämligen i södra flygeln på Löfstad slott. Jobbigt då jag är en riktig stadsmänniska men det funkar. Jag har ursprung från Sverige, Thailand och USA (50% svensk, 25% thailändsk, 25% amerikansk). På fritiden umgås med mina underbara tjejkompisar och min pojkvän Merdin som jag varit tillsammans med i 4 år. Jag tränar även på Nordic Club och jag pluggar mycket då jag tar skolan väldigt seriöst :) Jag älskar att festa och hitta på roliga saker med tjejerna, det blir mycket fika om dagarna också haha! Men kan även tycka det är skönt att bara va hemma och mysa med min baby eller familjen! Jag älskar även att resa, speciellt till Thailand som enligt mig är världens underbaraste land! Just det, mitt absolut största intresse är shopping haha! Älskar att köpa kläder, skor, smycken, allt sånt! :)

Hm, vad ska jag mer skriva? Kommer inte på något mer haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0