YOUR LOVE IS MY DRUG

Nu ligger jag i sängen och tittar på Vampire Diaries på sexan, älskar den serien! Kl 9 är det andra semifinalen i Eurovision, ska titta på det, älskar melodifestivalen haha :) Just det, matteprovet förut gick inte alls bra.. Satt där från 3-5, sen gick jag till stan med Merdin, köpte mat och åkte hem till mig.

Just det, tog lite bilder på min outfit imorse haha, inget speciellt alls men ni ville ju se .. Så för er skull:

 

På mig har jag jeans och magtröja från Bikbok, under en vit spetsbustier från Lindex, låga Converse, skinnjacka från Gina och väska från Thailand. Smycken (som man knappt ser på bilden) från H&M, Glitter och Gina.

Nu ska jag titta på Eurovision! Hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skeat sniiigg!

ser så kort o gullig ut, hihi! :D

2010-05-27 @ 22:05:40
Postat av: Anonym

Snygg outfith bra att du lägger ut bilder , följer din blogg & vill liksom se hur du klär dig så tummen upp till dig! :)

2010-05-29 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0