WHEN IT WAS GOOD

Idag har jag haft en mysdag med Zana, har bara varit hemma hos mig och tagit de lugnt, tittat på mtv, ätit massa gott och sen tog vi även en promenad, de va mysigt :) Skjutsade hem henne nyss och nu har jag hyrt en film som jag ska kolla på snart. Har ingen lust att gå ut och göra något i de här vädret, det är fan deprimerande. I maj brukar det ju vara så fint väder :( ..

Imorgon blir det stan och lite sånt, har några ärenden att göra och så. Sen får vi se vad som händer på kvällen, förhoppningsvis blir det att hitta på något kul!

Men nu är de dags o sluta skriva tycker jag! PUSS



Ååh, underbar bild.. Vill till Thailand NU, underbaraste landet som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0