LEAVE THE WORLD BEHIND

Igår: Skola, fika på Fräcka, sola, grilla, äta glass med Merdin, NJUTA AV VÄDRET.
Idag: Skola, stan med Merdin, äta glass, vattenpipa, hem, sola, Spicy Hot.

ÅH, det är sommar nu! Så underbart väder. LYCKA. Jag var barbent för första gången i år idag, underbart. Nu sitter jag hemma och väntar på en viss person.. Ikväll blir det mys här ute hos mig förhoppningsvis, ska snart gå och fixa lite chips och dipp fast jag är så jävla mätt av all Spicy Hot mat jag åt.. Men det är så jävla gott!

Jag vet att min blogg är jättetråkig just nu, men vad vill ni att jag ska skriva om? Vad vill ni att jag ska visa för bilder? Tell me.

Hörs senare eller imorgon! PUSS

Tycker mitt hår är så fint på bilden under, nu är det inte alls lika långt och fint längre, bara slitet och äckligt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa steg för steg hur du sminkar dig=)

2010-05-21 @ 22:22:09
Postat av: Anonym

mer outfits bilder. kanske sminktips o så? :)

det jag skulle uppskatta, hehe. är typ.. innan du går till skolan att du tar en bild o lägger upp outfit? :) för det tar inte lång tid, bara några extra minuter! :D



videoblogg är man ju också sugen på! :D

2010-05-22 @ 18:47:02
Postat av: Samra

Sv: Jo, okej det är ju bra. Då får jag väl söka kungsgård eller hur man gör, så att jag kan börja med er i tvåan. Det här suger verkligen hihi :)

2010-05-23 @ 16:50:20
URL: http://sbajraktarevic.blogg.se/
Postat av: anonym

Skriv om hur bra din lilla syrra är jah tycker hon är bäst!!! :) Hon kan verkligen allt & hra jsu MVGn hur bra kan hon vara asså :)

2010-05-24 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0