SEE SOMEHOW I CAN'T FORGET YOU

Skola idag till 12, sen tog jag och Zana en sväng på stan, jag hittar massa fint hela tiden men har inga pengar just nu, blir fan deprimerad. Sen gick jag till tandläkaren vid 2, det gick jättebra som alltid, sen nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, är uttråkad. Funderar på att åka in till stan och ta en fika eller något, det är ju ganska fint väder. Har inget plugg heller så jag har mycket fritid just nu :)

Har inget o skriva, som vanligt! PUSS


Kommentarer
Postat av: Samra

Sv: Mikael Elias Teoretiska. Haha nörd.se liksom. Och det blir samhäll ekonomi, det jag har nu, byter bara så att jag kommer i tvåan :)

Aha, så det är mycket plugg alltså :o Trodde det skulle va liiite mindre iaf :/ alla här är hundra gånger smartare än mig, typ diskuterar politik, det funkar liksom inte :) nått sånt på kungsgård ? ;o

2010-05-17 @ 18:31:26
URL: http://sbajraktarevic.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygga solglasögon! :)

2010-05-18 @ 19:48:13
URL: http://corneliasjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0