MERDIN ♥

Hello! Underbaraste dagen igår, så himla fint väder! Sjukt varmt, jag tyckte nästan att det var för varmt när jag satt i LINNE bara i solen och fikade. Men ska absolut inte klaga! Så dagen igår spenderades ute, först tog jag och Zana en fika på Fräcka, sen gick vi och kollade på när NIF Bosna hade match, stektes sönder av solen verkligen, jag har till och med bränt mig lite. Sen efter det åkte jag hem och så grillade vi, sen kom Merdin och så var jag med honom hela kvällen, runt 12 bestämde vi oss för att gå ut och skrämma Sandra och hennes kompisar som var på besök här i Löfsta, hahaha! Det var kul :) Sen sov Merdin här. Idag är det inte alls lika fint väder, men vad jag har hört ska det förhoppningsvis bli fint imorgon igen.. Någon sa 20 grader. Man kan ju alltid hoppas! :)

Måste bara säga hur jävla glad och lycklig jag var igår, bara pga vädret! Det är så underbart med sol och värme.

Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0