MAKE IT LAST FOREVER

Idag - sovit alldeles för länge, stan med mamma, bara tagit det lugnt hemma och nu sitter jag och kollar på American Pie - "The wedding". Har inte sett den faktiskt, men dom är alltid lika roliga! Ganska tråkig dag faktiskt, men det är en viss persons fel som förstörde min dag.

Imorgon ska jag troligtvis träffa Zana, vi kanske skulle gå och kolla på någon fotbollsmatch men får se hur det blir!

Har som vanligt inget kul att skriva. Förresten hittade jag massa fint på stan förutom som jag ska köpa så fort jag får pengar, jag är fattig just nu. Bla ett par jeans och en bikini.. haha längtar! De va jättelängesen jag shoppade :(

Nu ska jag fortsätta titta på filmen.. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0