TOO GOOD TO BE FORGOTTEN

Skola idag som vanligt, slutade dock runt 12, åkte direkt till Kunsgatan och mötte upp Merdin så satte vi oss på Fräcka och tog en fika i det underbara vädret! Var ute nästan hela dagen idag och njöt av vädret, efter att vi fikat gick vi till Kungskebab och åt, satt på deras uteservering där, så skönt! Sen åkte jag och Merdin hem till mig.
De ska ju regna typ hela resten av veckan så hoppas ni tagit vara på vädret idag :) Snart ska jag ut och grilla lite grillspett, mums!

Jag har ångest för imorgon! Har nationella i matte BUHU :( Jag är jättedålig på matte, och då menar jag verkligen jättedålig. Men ja.. Ni får be för mig imorgon 8.10 okej? Jag kommer behöva det! Har även nationella i spanska sista lektionen..

Hörs senare! Puss



Kommentarer
Postat av: elina

ohh vad jag älskar din blogg den e alldeles fenomenal jag dör varje gång jag ser dig och när du står bredvid mig i skolan skulle jag helst bara vilja gå fram o smeka dig över hela pannan snälla låt mig få bli en del av dig tack så mkt HE-HE :)puzszszs !<3333333333333333333333333333

2010-05-12 @ 13:32:11
Postat av: Caroline

tack så mycket elina my biggest fan & stalker ! PUSSS PÅ DIG HEHEHE

2010-05-12 @ 23:20:52
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0