THOSE DAYS ARE GONE

Hemsk dag idag. Har varit i skogen hela dagen och gjort massa onödiga saker. Inte kul alls! Sen regnade det också, och jag var blöt och frös. FÖR många timmar i skogen för mig alltså..

Imorgon börjar jag kl halv 1, skönt. Förresten, igår skrev jag ett inlägg om min helg och publicerade det men det kom inte upp på min blogg och ni kunde tydligen inte se det? Nu har jag iallafall publicerat det igen men vet inte om det syns? Finns inlägget "You just don't get it? Om det inte finns, säg till!

Imorgon eller på torsdag ska jag till stan och shoppa lite. Tror det blir på torsdag för stan har öppet till 21.00 då :) Det är marknadsafton eller något, vet inte vad det är men tror det hette så.

Snart kommer pappa hem med pizza, mums! Jag är jättehungrig, har bara ätit lite pastasallad idag.

Men nu ska jag plugga lite.. Puss!



.. And the award for the best lie goes to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0