THE SKY IS THE LIMIT

Kul att jag har pluggat i över 3 timmar och ändå inte klar med dendär jävla rapporten.. Ni i sp1a vet vad jag menar. Plus att jag jobbade i någon timme med den igår också och sen har vi jobbat med den på lektionstid i typ två veckor. Fyfan vad jag hatar den uppgiften alltså! Men på torsdag ska den va klar, hoppas jag hinner bara.. Men jag orkar verkligen inte mer idag.

Idag har jag varit i skolan bara, NP i engelska är äntligen klart, gjorde dom två sista delarna idag. Fick mvg på de muntliga, resten vet jag inte än.. Nu är det bara matte och spanska kvar, matten oroar mig mest..

Har så sjukt mycket plugg att göra den här veckan! Blir så himla stressad. ÅNGEST.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det DHW ikväll som vanligt! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker!!

2010-05-05 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0