TAKE ME BACK TO THE START

Skola idag som vanligt, nationella i matte som gick RIKTIGT dåligt, kändes det som iallafall, hade även nationella i spanska sådär hör och lyssna grej som inte heller gick bra alls. Men nu är det ju helg så det är skönt! :)

Sen nu på kvällen blev det bio, äntligen fick jag se "The last song". Den var bra och jättesorglig, men jag hade nog lite för höga förväntningar för lite besviken blev jag.. Men helt klart sevärd film, och jag grät massor såklart haha.. Nu längtar jag till Sex & The City 2 och Eclipse!

Fyfan vilket väder det är ute! Det blixtrar och åskar (kan man säga så?) och verkligen spöregnar, men det är mysigt när det regnar när man ska sova :)

Har glömt att berätta för er att jag ska resa en del i sommar, har än så länge två resor bokade! Klarar inte av att vara i Sverige (och NORRKÖPING!!!) en hel sommar igen alltså.. Första gången jag ska resa utomlands utan mina föräldrar också HEHE!
- 10/7 - 25/7 Montenegro
- 25/8 - 29/8 - Barcelona

Och sen direkt när jag kommer hem från Montenegro blir det Gotland :) Jag tror verkligen att den här sommaren kommer bli jättebra! Det är ju inte alls långt kvar nu till sommarlov.. Underbart!

Nu ska jag sova tror jag, hörs imorgon! PUSSS


Kommentarer
Postat av: anonym :)

ditt utseende - ja tack!! ;)

2010-05-13 @ 12:10:18
Postat av: Samra

Hej. Funderar på att byta till kungsgård för min skola suger bajs haha. Har för mig att du går där, så är det bra eller mycket plugg typ? PUSS :D

2010-05-16 @ 21:47:12
URL: http://sbajraktarevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0