SOMETHING HAS TO CHANGE

Filmen igår var bra, men jag hade väldigt höga förväntningar så lite besviken blev jag, trodde att filmen skulle vara lite mer händelserik typ.. Ae, jag vet inte. Helt klart sevärd iallafall och man skrattade mycket. Och man kan ju inte bli besviken på SATC-tjejerna, dom är underbara. Älskar Samantha haha!

Idag har jag legat i sängen nästa hela dagen, vaknade imorse med världens huvudvärk och har haft det hela dagen. Alltid när jag tar huvudvärkstabletter brukar huvudvärken gå bort ganska snabbt men den har inte försvunnit på hela dagen. Undra vad det kan vara? Det är inte så att det gör ont men det är jobbigt.

 Har iallafall sett på två bra filmer som gått på tv, "Selena" hette den ena och den andra hetter "28 days". Den första filmen var en verklighetsbaserad film som handlade om en tjejs artistliv, Selena, från när hon var barn, hon började sjunga när hon var typ 9 och blev mördad när hon var 23. Bra och sorglig film! Jennifer Lopez spelade huvudrollen som Selena, men det fanns tydligen en artist som hette just så och levde exakt så som det är i filmen. Filmen är ganska gammal och gjordes för att hedra hennes minne, den gjordes 1997 men jag gillade den verkligen ändå, brukar inte tycka om gamla filmer annars.



Den andra filmen var också bra, handlade om en tjej som var alkoholist och hamnade på rehab. Den var ganska ny och Sandra Bullock spelade huvudrollen.



Vet inte varför jag skriver om de här men tänkte att ni kanske ville ha lite filmtips? Haha någon bad ju om det för ett tag sen..

Ikväll blir det mys framför ESC, jag tänker inte vara omogen som vissa som inte vill kolla längre bara för att Sverige inte kom till finalen. Jag gillade inte ens låten så jag förstår att Sverige inte kom med i år. Men ändå sjukt att det är första året någonsin som Sverige inte är med i finalen! Min favorit är Azerbadjans låt, "Drip drop".

Snart kommer pappa hem med mat från Spicy Hot, oh min favorit! Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0