MY HAPPINESS DEPENDS ON YOU

Skola idag som vanligt (känns som att jag alltid börjar mina inlägg så?), sen efter följde jag med Zana en snabbis på stan för hon skulle köpa en jacka, sen tog jag bussen hem, men halvvägs så slutade bussen funka, det började med att dörrarna slutade fungera, sen funkade inte stoppknapparna & "stannar-skylten", och sen stannade hela bussen till slut, den kunde inte startas. Det var något med strömmen tydligen, man skulle få vänta i 30 min på en ersättningsbuss så jag ringde mamma istället så fick hon komma och hämta mig. Sen när jag kom hem åt jag tacos, sen överraskade Merdin mig genom att komma hit, myspys o träffa han igen efter att han varit på mönstring i Kristianstad.

Förresten, sjukt konstigt väder ute. JÄTTEVARMT men ingen sol typ, regn lite då och då och jättefuktigt i luften? Skönt är det iallafall, termometern i mitt fönster står fortfarande på 20 grader och nu är ju ganska sent ändå..

Snart blir det DHW, tisdagarnas höjdpunkt! Det kommer va ett spännande avsnitt ikväll också, minns att det slutade jättespännande förra gången men just nu kommer jag inte på något alls vad som hände förra avsnittet haha.. Men spännande var det iallafall!

KAN NI FATTA ATT DET SNART ÄR SOMMARLOV?! Jag kan inte, ettan har gått så sjukt snabbt. Så himla härligt med sommarlov, bara leva livet och göra massa roliga saker - resa, sola, bada, festa osv!

Imorgon väntar bla teater med skolan och NP i spanska.

Men nu ska jag gå, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: =D

so damn hot! uppdatera mer stumpan! ;)

2010-05-18 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0