MAKE IT LAST FOREVER

Sitter i skolan nu. Idag har jag fått reda på en bra och en dålig sak när det gäller skolan. Först tar jag det bra - mitt slutbetyg i engelska A = MVG! Det dåliga är att jag var typ 1-2 poäng ifrån att få G på matte nationella. Ska göra omprov kl 3, och om jag inte klarar det kanske jag får IG på hela kursen. Tycker det är ganska dåligt med tanke på att jag har fått G på exakt alla andra matteprov vi gjort.. Men får göra mitt bästa nu då, men fan vad irriterad jag är. Kan han inte bara ge mig ett jävla G?!

Har haft håltimme typ hela dagen känns det som, var på stan och åt med Zana och Sandra förut, sen gick vi och kollade runt bara.

Imorgon är det gymnasieslaget, trevligt. Bara att Kungsgård kommer förlora HAHA! Vi är 70% tjejer på vår skola, resten kan ni ju räkna ut själva..

Nu har jag samhäll, har inget o jobba med, vår lärare sitter bara och snackar om hennes döttrars fotbollsmatch som var i helgen, ORKA. Ska plugga lite matte istället! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0