LET'S HEAR YOUR SPEECH

Skola idag som vanligt, men dagen kändes så jävla onödig, iallafall eftermiddagen. Drog till Arbis för att ha drama som vanligt, men våra "lärare" kom inte, sen åkte vi tillbaks till skolan igen för att ha samhällslektion men på den lektionen fick man gå när man ville, behövde inte ens va där.. Kul.

Förresten, det ser ut att vara så jävla fint väder ute hela tiden, solen skiner och det ser riktigt varmt ut, jag blir jämt lurad på morgonen och tar på mig för lite kläder för det är fan ISKALLT ute! Jag fryser ihjäl i skinnjacka, ännu värre när jag tar jeansjackan. De blåser så jävla kallt hela tiden, bara om man typ står/sitter still i solen där de inte blåser blir de skönt.

Skriver så onödiga inlägg nu för tiden, har inget att skriva.. Gissa vad jag ska göra idag förresten? Plugga, som vanligt. Hela min helg kommer också bestå av plugg typ. KUL!

Jag har iallafall en sak och se fram emot, vi ska grilla ikväll! Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0