IN A MOMENT OF WEAKNESS

Det blev ingen bio igår, vi kollade på biljetter för sent och det fanns nästan inga platser kvar alls. Det får bli någon gång den här veckan som kommer istället, vi är ju lediga torsdag & fredag, så skönt! Istället gick vi ut och åt på Pappa Grappas pizzeria, jättegott och mysigt! Sen hyrde vi film, det fick bli "Flickvänner från förr" och "Flickan". Sen blev det mys hemma hos mig hela kvällen.

Nu sitter jag och pluggar för fullt, har gjort det i några timmar. Men jag måste verkligen, har ett stort historiaprov imorgon som jag inte kunnat plugga på tidigare eftersom jag fick reda på typ nyss att vi hade det. Så det blir plugg nästan hela dagen idag..

Nu ska jag fortsätta, bjuder på en skön låt också, pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0