HELGEN

UNDERBAR HELG! Jag har festat två dagar i rad och idag är jag helt slut, men det var värt det, för fan vad kul jag har haft :)

Fredag: Merdin och Zana kom hem till mig, vi fixade oss här och förfestade lite, sen fick vi skjuts till Borgen där det var konsert, Funky G och Dado Polumenta. Sjukt bra musik och riktigt mycket folk, det var SJUKT! Bästa konserten jag varit på faktiskt. Sjukt ont i fötterna av allt dansande dock, som alltid. Vid 3 fick jag skjuts hem, riktigt lyckad kväll!
























Lördag: Sov hela dagen, på kvällen blev det Dolphins, åt först middag där innan matchen, sen var det final (Dolphins mot Plannja) och dom vann SM-GULD! Woho, jätteglad blev jag, bäst är dom! Efter det var det efterfest i Stadium Arena, de firades att dom vann såklart, det blev mycket dans och festande med Dolphins spelarna osv. Alla var galna haha! Var där med Merdin och min familj. Sjukt mycket folk och det var riktigt kul! Runt 1 tog vi en taxi hem, var helt slut. Merdin sov hos mig också, mys :)

Jag har aldrig känt mig så kort i hela mitt liv som igår.. ni kommer fatta vad jag menar när ni ser bilderna nedan!







HAHA, bilden under är bäst, jag brevid Jocke Kjellbom som är 2.13 lång! Jag ser ut som en dvärg eller hur? Var tvungen att täcka för mina ögon..



Merdin och Gee Gervin:



Jag och Dee Ayuba:
 


Merdin och Fred Drains:





Jag, Merdin & Joe Mcnaull, FYFAN VAD STOR HAN ÄR! Man ser på mig att det är mot slutet av kvällen haha..





Nu orkar jag verkligen inte lägga in mer bilder! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0