ANSWERS

Anonym om ...:
tips på en bra frisör ? :)

- Mates på Drottninggatan, dom är jätteduktiga! Speciellt min frisör Linda, jag har aldrig blivit missnöjd när jag klippt mig hos henne. Hon är verkligen bäst! Jag har klippt mig på Mates sen jag flyttade till Norrköping och har aldrig velat byta, dom är ganska dyra men det är värt det. En klippning kostar 350 kr och färga kostar 950 kr. Så jag rekommenderar verkligen Mates!

Anonym om ANOTHER DAY ANOTHER DRAMA:
Hej hej, du skulle du kubna skriva alla ungdomsfilmer du kan, skulle vara väligt snällt (:

- Oj, jag kan väldigt många ungdomsfilmer men några favoriter är Twilight, Sex & The City, The Notebook, The Last Song, 17 again, I taket lyser stjärnorna, Bring it on, Stomp the yard, Step up, Honey, A walk to remember .. Det finns så sjukt många bra! Jag älskar romantiska komedier, drama och även dansfilmer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla, kan inte du sminka upp dig någon dag, med ögonskugga o hela paketet haha. o sen ba booomba med egobilder?! se söt ut, snygg sexig. ja olika poser? haha =D



skulle vara kul, för då får man se hur du verkligen ser ut med olika vinklar o grimaser o poser.



pleeaaseeee?! =D

2010-05-26 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0