LAUGH IT OF AND LET IT GO

Idag var det en kort skoldag. Slutade tjugo i 12, då kom pappa och hämtade mig så åkte vi och plockade upp mamma så åkte vi till Linköping. Där köpte vi lite födelsedagspresenter till Martina och sen köpte jag träningskläder. Jag har bestämt mig för att börja träna. Inte för att jag vill gå vikt, få snyggare kropp eller så utan för att  alla säger att man mår så mycket bättre av träning, blir piggare och gladare. Så jag tycker verkligen att det är dags nu. Jag har världens sämsta kondition och orkar knappt gå upp för en backe eller trappa utan att bli helt slut. Nu ska det bli ändring på det! Mitt mål är att få BRA kondition och träna kanske 1-2 gånger i veckan. 

.. Så jag och Dajana börjar på friskis nästa vecka, det blir jympa och sen kanske att vi gymmar lite. Vi får se! Kul ska det bli iallafall, speciellt med dom snygga träningskläderna jag köpt :)

Förresten, angående tröjan som är till salu, en tjej har erbjudit mig 200 kr för den och hon ska köpa den imorgon, om någon annan vill ha den och är beredd att betala mer för den så får ni säga till, för imorgon blir den såld :)

Förresten, gymnasiefesten "Live Entertainment" som skulle varit ikväll är INSTÄLLD.

Nu ska jag snart börja fixa mig sen ikväll ska jag träffa Zana sen kanske gå hem till Robin eller Selma, vi får se. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0